v.8 onsdag

Idag har jag mått lite minder illa, så det är  skönt... hoppas verkligen att det vänder nu!!!!
I morse tog jag på  mig en kort rutig kjol och svarta strumbyxor och svart top, var så nöjd med resultatet, tyckte jag såg så smal ut, inte alls gravid, bra tänkte jag...

bara det att efter lunchen på jobbet så kändes det som magen svällde upp av all mat och jag tyckte det syntes massor och att det hängde över som värsta valken över kjollinningen, då var jag inte så glad längre... fick gå och hålla in magen hela em, i typ 5 timmar, inte så bekvämt, måste nog tänka ett steg längre när jag ska gå till jobbet på fre, är ju ledig i morgon.

Det ska bli skönt med en ledig dag, ska gå till tandläkaren med V, för info. ska bli spännande. Sedan ska vi nog träffa en kompis och hennes dotter.

Känns som det aldrig blir vecka 12...oroar mig en del för missfall....
Nähäpp, bästa att gå och lägga sig, V har inte fattat det där med sovmorgon, han tycker det är lämpligt att gå upp halv sju alla dagar i veckan... pust... vill sova ut.. när man väl är ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0