v.8 (7+1)

känner att jag inte vill klaga... men detta illamående går ju aldirg över känns det som. Hoppas det ger med sig snart. har känt så typ hela veckan. Måtte det bli bättre när jag går in i vecka tolv

vi ska nämligen åka utomlands en sväng, och det skulle inte kännas så roligt att må illa när man ska flyga och koppla av på semestern... Men många säger ju att det brukat gå över i vecka tolv, så det hoppas jag verkligen.

På em var jag och V hos min bästa vän och deras dotter och tog en fika. Hon är ju min bästa vän och henne kände jag att jag var tvungen att berätta för, så det blev väldigt tidigt, redan i vecka 5. och hon tror att det är en liten tjej som ligger där inne, bara för att jag mår så illa.... men jag vet inte om man ska tro på det.
En del mår ju illa även om det blir en kille.

Börjar synas lite nu, känns lite svårt vad man ska ta på sig, man vill ju inte se lite småfet ut, Vill inte att det ska synas än, eftersom jag bara är i v 8 än så länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0