v 9 (8+2)

Känns som illmåendet har blivit en hel del mycket bättre, och det tackar jag verkligen för, men självklart är det nåt annat istället, magen har börjat krångla, känner mig orolig i magen, som det virvlar runt typ. sen måste jag typ rapa  hela tiden ( låter inte så trevligt, men så är det tyvärr) Känns som uppblåst typ, men inte så att jag måste gå på toa eller så, mest bara rapig.

När jag tittade tillbaka i min dagbok från förra gången jag var gravid, så verkade det som jag mådde såhär med magen då oxå, i börja på graviditeten, men men jag tror det blev bättre sen. så det hoppas jag verkligen på. Känner mig lite gnällig nu. men ville skriva ner det, för det kan va kul att kolla tillbaka å se hur jga mådde under min andra gravidtitet.  Ångrar att jag inte blogga om den första. skrev bara lite grann i minvanliga dagbok, men inte särskilt utförligt.
hade varit kul att kunnna gå tillbaka och och kolla nu när man är gravid igen, man har ju så himla dåligt minne.

Känns som magen bara växer på:) Vilket är härligt, men oroar mig massor oxå. Tänk om något hänt med embryot nu när jag inte mår illa längre... närr jag mådde illa så tänkte jag som så att det var ett tecken på att allt var som det skulle, fånigt att tänka så...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tea

Tack för ditt grattis!

2010-09-15 @ 16:58:48
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Tea

Du har kanske en inställning som gör att du måste godkänna kommentarerna.

2010-09-15 @ 20:49:00
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0