v 10

och snart är den också slut och jag går in i vecka 11, nu känns det som tiden går lite fortare iaf....
Har funderingar att berätta för chefen i morgon... känns kanske en anings tidigt, men känner även att det skulle va skönt att få det gjort, bland annat pga att jag tycker det syns ganska mycket... dessutom om en vecka sticker vi utomlands, och när vi kommer hem så syns det säkert ännu mer...
Vore skönt att göra  det innan man åker så man inte behöver gå och tänka på det... att man måste berätta när man kommer hem.

Annars mår jag riktigt bra, illmåendet är typ helt borta!! så kanonskönt, nu börjat jag känna mig som vanligt. Lite trött fortf, och lite molande  värk, men annars mycket bra.!!:)
 
Vi har även berättat för mina föräldrar och mina systrar att V ska bli storebror i slutet på aprill och de blev så klart jätteglada!
 
I em kommer två ur mammagruppen hit med sina barn så de får leka lite! Alltid lika kul att träffas. Tänkte slänga ihop en äpplekaka. Funderade på brownies ett tag, men äpplekaka går nog snabbare och blir lite smidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0