snart slutet på v 8

borde gå och lägga mig eftersom jag ska upp och jobba tidigt i morgon bitti...
tänkta bara skriva et par rader...
har vunnit två auktioner på tradera gällande gravidjeans-kjol.... en svart och en ljusgrå.
har redan fått hem den ljusgrå. den satt perfekt, förutom att magen fattades en så länge... men förhoppningsvis kommer den fylla ut kjolen sen:)

Blev så himla nöjd över kjolen som var i mycket fint skick och till ett väldigt bra pris. Därför så siktade jag in mig på att vinna ännu en auktion med den svarta kjolen, dock en annan säljare. Den svarta var använd endast ett par ggr, så den såg ut att va i kanonskick.

kanske betyder det otur att köpa gravidkläder så här tidigt... är ju bara i vecka 8...? Men denna vecka känns det som den vuxit mycket iaf:) Döljer den dock med en bra tunika på jobbet.

Känns som illamåendet släppt en aning, och det känns jü inte hel fel... men vågar inte ropa hej än så länge, det kanske kommer tillbaka... hoppas inte..

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0