börjar synas nu... v. 8

är jätteglad över det, samtidigt som jag fortfarande vill dölja det för omvärlden ca 4 veckor till... men det kan nog bli svårt...

Byter kläder flera ggr innan jag ska iväg på nåt, tycker att det syns att jag är gravid i typ allt jag tar på mig... det som funkar allra bäst är svarta strumbyxor, jeanskjol och svart top. då syns det inte så väl att magen hänger över... och den hänger bara över på ett sånt sätt att man ser lite småtjock ut... är ju inte så kul, man längtar tills att man ser att det är en gravidmage... inte att man ätit för mycket onyttigt..

vill verkligen inte att det ska synas än på jobbet...hm.. bäst att fundera ut lämplig klädesel inför morgondagens jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0