Undrar om jag är gravid??

har bara gått ett par dagar sen vi hade sex, men jag tror jag är gravid, känner det på mig.

Vet inte vad jag känner eller vill. Vill vill jag ju igentligen. Det är ju det allt handlar om, att få ett syskon til V
Men kanske borde vi inte haft så bråttom....
V kommer bara vara 2 år och 2 mån när han blir storebror. Kanske hade det varit bättre att vänta så han blev
2½ ? Eller 3 års mellanrum kanske är bättre?

Sedan är det även jobbet. Chefen uppskattar nog inte att jag ska gå hem å va mammaledig så snart igen. Klump i magen pga det:(

Kanske inte är så mycket att sitta å fundera på. Har ju faktiskt inte testat positivt än. Kanske inte är ggravid trots allt....Onödigt att grubbla.

Men känns som jag har en liten molande mensvärk....så som det kändes förra gången veckan innan jag testade positivt.

Ver inte vad jag ska tro, eller vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0