gravid eller inte?....

Var på apoteket i går och köpte ett cb-test. Hade bestämt mig för att vänta till att  testa i dag, är på bim-4, tror jag om jag räknat rätt. Vaknade 05.05 i morse och kunde inte somna om, tänkt det är lika bra att jag går upp och testar. Blev sjukt beviken när det testet faktiskt visade minus, troddde innerst inne att det skulle visa ett savgt + iaf.....:(

Sedan när jag gick upp vid 07.00 så provade jag med ett av äl-testen, och det visade ett svagt streck....hm ... mycket förvirrad. Men jag antar att äl-testet inte är att lita på. Köpte ju ett cb bara för att de är pålitliga och att på dom står det att man kan testa  upp till 4 dagar innan bim.

Hoppas nu så innerligt att jag är gravid ändå, men att jag testade alldeles för tidigt.

Har haft världens molvärk i dag, mer än vad jag haft tidgare, är det mensen som är på g?????? Tycker i så fall att den lika gärna kan komma nu så jag slipper hoppas längre. och molvärken som jag har gör ju så att jag tror att jag är gravid. Skulle kännas bättre om den upphörde, då vet jag att jag inte är gravid.... tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0