en vecka kvar till bim

vilket betyder att det är alldeles för tidigt att testa. Men känner mig ganska säker på att jag är gravid, med tanke på den där molande värken, som kommer å går. Gör inte ont som mensvärk. Men jag känner det.

Skulle bli väldigt snopen om mensen kommer om en vecka. Vet inte hur jag kommer att känna i så fall...

Var på fest i går, smuttade på ett glas vitt hele kvällen. När det var dags att bege sig hemmåt, var det 2/3 kvar av vinet. ( dessutom var det sådana dära små plastvinglas, typ 1 ½ dl ) Fick i mig allstå väldigt liten mängd. Men känner mig lite nojig om jag är gravid.... tycker nämligen att man bör avstå helt om man är gravid. Kunde dock inte förklara bort varför jag inte skulle dricka nåt....

Ville inte gärna säga nåt än, när jag inte ens testat. För jag kanske inte är gravid... suck vad jobbigt det är inte veta... känns som veckan som varit verkligen  sniglat sig fram, och det gör väl den kommande veckan oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0