då var det kört på riktigt:(

Fick mens igår morse. Blev så besiken. Men det är bara att bita ihop och komma igen. Deppade ett litet tag igår, men sen försökte jag ändra inställning och tänka postitivt.

Listar här nedan några positiva tankar om varför det var bra att jag inte blev gravid denna gång:
- Behöver inte berätta för chefen om tre månader att jag ska vara mammaledig igen.

-Kommer inte vara i fjärde månaden när vi i början på okt åker på en veckas utlandssemester.
Vilket kanske kan vara ganska skönt att inte vara så långt gången in i graviditeten.

-Om jag blivit gravid nu hade bebis var beräknad ganska när min egen födesledag. dessutom gör det inget om det blir en sommar bebis i stället för vinter bebis.

-kom visst inte på mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0