Äl har kommit!

Vad paff jag blev ikväll när jag gick på toaletten. Kunde nämligen ganska snabbt bedömma att jag hade äl! Behöver ju inte gå in på några närmare detaljer men ni förstår säkert hur jag menar. Var nämligen ingen vanlig flytning.

Gjorde senare ett äl-test. Var ett sånt där billigt som jag köpte sist vi försökte bli gravida. Beställde på nätet och fick hem ett gäng. Men som jag skrev i förra inlägget så undrade jag om de var tillförlitliga eftersom de var några månader gamla. Men den visade två streck. Så jag tror de funkar.

Blev faktiskt väldigt glad, trodde inte jag skulle ha äl redan, med tanke på den där mellanblödningen. Känns nu kanske lite lättare att räkna ut äl nästa månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0