tror inte jag är gravid....

känner mig så himla ogravid. Allt känns precis som vanligt, känner inget. Vid förra gravidtiteten så kände jag molande menvärk en vecka innan... och nu känner jag absolut inget.... skittråkigt att jag verkligen kännner på mig att det inte blev nåt denna gång.

Å andra sidan så förra månaden hade jag molande mensvärk ändå direkt efter äl, och trodde bergis att jag va gravid just därför... så kanske är det tvärt om nu.

Mensen kommer säkert några dagar sent den här gången, bara för att man ska börja hoppas och tro, men sedan inse att det inte blev nåt.

Räknade ut att nästa äl kommer infinna sig typ ganska exakt när vi kommer vara på semester och bo tillsammans i en stuga med våra närmaste vänner och deras föräldrar, känns ju inte särkilt kul. Kommer ju blir skitsvårt att få till det då.... åh, jag bara dör känner jag ... varför blir det aldrig som man önskar, ibland känns det som allt går i mot en.... tråkigt inlägg det blev....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0