lång väntan

Försöker att  inte tänka så mycket på om jag är gravid eller inte. Idag har jag inte känt nåt. Känner mig väldigt ogravid. Men det tar ju ett tag innan ägget fäster, så det är väl inte så lustigt om jag inte känner nåt. Försöker fylla dagarna med olika aktiviteter. Jag är ledig ett par dagar i veckan eftersom jag inte jobbar heltid än.

Är så himla skönt, att få tid med V, se hur han utvecklas. Händer grejer varje dag. Han bluddrar å "pratar" mer och mer. Vi passar på att träffa  kompisar eller bara är hemma å badar i poolen. Vilket han älskar!!V börjar kännas som himla stor, ingen bebis längre. Saknar det där när han var så liten.... Längtar efter en ny liten knodd. Har tänkt mig att två barn skulle passa för oss. Men hur blir det då sen när man fått de två små( om det vill sig väl) Kommer man känna sig nöjd då? Eller vill man uppleva ännu en grav? Och ett nytt liv? Blir man någonsin nöjd?

Skulle bli så tacksam och jätteglad om det visar sig att jag är gravid denna gång! Upplevde min förra grav så himla positiv. Mådde bra hela tiden i stort sätt. hade lite ont i ryggen på nätterna när jag sov sista månaderna. Men mot slutet jobbade jag bara halvtid. och då blev det lite bättre. Men är inte säkert att nästa grav blir likadan. Kanske blir illamående denna gång....Nä det får vi hoppas att jag inte blir. Men blir jag gravid  så ska jag inte klaga utan bara vara jättelycklig över att vara gravid!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0