Det blev inget:(

är jättebesviken och ledsen, deppig. Det blev visst inget denna gång heller. Skrev för ett par dagar sen att jag inte kände något. Men dagen efter det så började jag känna lite molande mensverk. Inte alls så mycket som förra gången. Då hade jag verkligen jätteont.  Den här gången kändes det bara lite ont. På Gjorde ett grav test på bim-3. Gjorde testete på kvällen och det visade neg.Och då kände jag på mig att det inget skulle bli nåt. Mensen kom sedan punktligt igår kväll.

Skit också, hoppades verkligen att det skulle ta sig denna gång. Kändes som vi gjorde att rätt genom att ha sex dagarna innan äl och samma dag och dagen efter. VARFÖR tog det sig inte?????

Sambon är ändå hoppfull och säger at det kommer fler ggr att föröka. Att jag inte ska oroa mig. Men jag gillar att planera, och detta är ju inget man kan planera. Därför blir jag så besviken när det inte gick vägen. Trodde verkligen det.

Han tycker att jag ska glädjas å sonen vi har och det gör jag ju verkligen oxå såklart!! Han är ju det underbaraste och finaste som finns:)  Men det skulle var härligt att få ett syskon till honom....

Nu är det ju två jättelånga veckor till äl..... suck... Men nu jag gick på semester idag och har inte tänkt att den ska bli deppig av det här. Ska istället försöka att njuta av att vara tillsammans vi tre. Fixa hemma med huset och träffa vänner och familj.  Åka och bada och ha det skönt. Hoppas nu bara att vädret håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0