v 7, (6+2)

Idag har jag mått sådär... tur att jag varit ledig...tja..ledig ocg ledig är man väl kanske inte när man är hemma med en vild 1½ åring, som pillar och river fram allt... men skönt att va ledig från jobber.

Idag har vi varit ute på promenad, lekt i sandlådan, tvätttat och åter tvättat. desutom har V sovit länge efter lunchen, typ 2½ timme, det hör inte till vanligheterna. men väldigt skönt, eftersom jag känner mig konstant trött hel tiden så passa jag på att sova en timme jag med.

Har mått lite illa idag, till coh från, mest till... Mår inte illa varje dag som tur är, men när  jag var gravid förra gången mådde jag inte illa alls, så det känns lite tufft annars...

Men jag ska inte klaga. Det blir bättre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0