Gravid!!!!!

jag är gravid!!!!! är jätteglad....men mår mest illa just nu....

Köpte ett cb på apoteket i ons (14 dagar efter äl)  Testet visade ett stort fint +!! Blev ändå inte så förvånad med tanke att jag gjorde de andra tre grav-testen från testlagret några dagar tidigare och de visade lite svagt!

Mådde även lite illa i ons... sedan upphörde det tills idag, sön. och idag har jag typ mått ila hela dagen. Inte så att jag vill kräkas, men typ bara illamående. Blev ännu värre ikväll.

Hade bestämt att gå en kvällspromenad med en kompis, ville inte ställa in den pga illmående, så därför gick det ändå, men det blev tyvärr ännu värre.
Ville inte berätta ännu för den här vännen. Vi vill gärna vänta till kring v 12. Känns som en evighet dit. Mycket kan hända tills dess....

Är i vecka 5 nu!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tea

Grattis!

2010-09-06 @ 15:43:56
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0